Kép: www.thedrinksbusiness.com
A rocksztár a „Diving into Hampton Water” névre keresztelt rozéját a világhírű francia Gerard Bertrand borásszal közösen készítette el. Az ital olyan népszerűnek bizonyult, hogy a nagykereskedők már korábban felvásárolták a teljes 2017-es évjáratot. Kiskereskedelmi forgalomba előzetes tervek szerint idén április 1-jén került volna, de néhány New York-i üzletben már március 23-ától elérhető volt - derült ki a Daily Meal híradásából.
A bor értékesítését 15 országban tervezik, az Egyesült Királyságban előreláthatólag májusban lesz megvásárolható 19£ /palack áron. A rozé Grenache, Cinsault, Syrah és Mourvèdre szőlők házasítása, egynegyed része hat hónapot érlelődött új tölgyfahordókban. A nedűt egy gyönyörűen dizájnolt üvegbe palackozták, melynek talpát úgy tervezték meg, minta egy korall díszítené a palack alját.
Jon Bon Jovi és családja három napot töltött Languedoc-ban, Gerard Bertrand borászatában, ahol a szakember segítségével hozták létre a sztár ízlésének tökéletesen megfelelő halványrózsaszín rozé cuvéet. A borkészítés során nagy hangsúlyt kapott a bor tökéletes egyensúlyának megtalálása, mivel egy hosszú ideig eltartható, de mégis friss és gyümölcsös tételt akartak létrehozni. A zenész a márka reklámozását is nagyon fontosnak tartja, hiszen most futó turnéja során még a magánrepülőgépén is látható a Hampton Water –t népszerűsítő felirat.
A borász és a zenész együttműködése hosszú távúnak látszik, hiszen már most tervezik a következő évjárat piacra dobását. Ebben a munkában-saját bevallása szerint- már a szüret kezdetétől részt vesz a borpiacra berobbant rockzenész.
Ha tetszett a bejegyzés olvasd el a BORgonzola blog többi írását is, és csatlakozz a Facebook oldalunkhoz!