Ha borokról beszélünk, akkor általában olyan dolgok jönnek szóba, mint a terroir, az évjáratok, a fajtajegyek, nem pedig az, hogy milyen címke van a palackon. Ebben az esetben azonban más a helyzet, hiszen a következő boroknál éppen a címkén van a hangsúly.A The Walking Dead sorozat új borai látványos újdonsággal próbálnak a fogyasztók kegyeibe férkőzni. Egy olyan technológiai megoldást alkalmaznak, amely extra tartalommal tölti meg az egyszerűnek tűnő boroscímkét. Ha a borosüvegek címkéit egy speciális okostelefon alkalmazáson keresztül nézzük meg, akkor azok életre kelnek, bemutatva a sorozat szereplőit akció közben.
Jelenleg két "élőcímkével" ellátott palack van forgalomban: egy cuvée, ami a "Blood Red Blend" nevet kapta és egy Cabernet Sauvignon. A "Blood Red Blend" címkéje a sorozat főszereplőjét, Rick Grimes seriffet ábrázolja, aki az élő halottakkal néz farkasszemet. A Cabernet Sauvignon címkéjén pedig egy közeledő, szemmel láthatóan morcos zombi látható. Az alkalmazás elindításakor mindkét címke életre kel. Meglepő módon, ha a két címkét egymás mellé helyezzük, akkor a karakterek egymás ellen kezdenek küzdeni. A videó ITT látható.
Az "élőcímke" alkalmazását (Living Wine Labels) az úgynevezett "19 Crimes" borok esetében használták először, amiken bűnözők arcképe látható, amelyek az alkalmazás segítségével életre kelnek, hogy elmondják saját történetüket. Az élőcímke alkalmazása rendkívül sikeresnek bizonyult, hiszen több mint 500.000 alkalommal töltötték le a megtekintéshez szükséges appot.
A Walking Dead borok eladása is minden bizonnyal gyümölcsöző lesz, hiszen óriási a sorozat rajongótábora. A sorozathoz kapcsolódóan eddig több mint 50 millió képregényt adtak el, valamint 36 millió követővel rendelkezik a Facebook-on ,akik között számos borkedvelő is lehet.
Személy szerint alig várom, hogy megjelenjenek egyéb vonatkozású "élőcímkés" borok is, kíváncsi vagyok, milyen témájú lesz a következő, de ezt már a képzeletetekre bízom. ;-)